Beetlejuice powraca!
Po 36 latach od premiery „Soku z żuka” wraz rodziną Deetzów wracamy do Winter River. W nowej odsłonie historii demona Beetlejuice’a zobaczymy troje aktorów z pierwszego filmu: Michaela Keatona (Beetlejuice), Wynonę Ryder (Lydia Deetz) i Catherine O’Harę (Delia Deetz). Główną część obsady uzupełniają: znana z serialu „Wednesday” Jena Ortega (gra Astrid, córkę Lydii), Monica Belucci i Willem Dafoe.
„Ja, kapitan”
Zdobywca ponad 30 nagród, nominowany m.in. do Oscara, Złotego Globu i Europejskich Nagród Filmowych dramat "Ja, kapitan" to najnowsza produkcja Matteo Garrone. W tej chwilami baśniowej opowieści włoski twórca mierzy się z kluczowym problemem dzisiejszego świata, pokazując perspektywę wykluczonych i oddając głos tym, których zwykle się go pozbawia.
„Hrabia Monte Christo”
„Hrabia Monte Christo” to epicka ekranizacja ponadczasowego dzieła Aleksandra Dumasa od twórców świetnie przyjętego filmu „Trzej Muszkieterowie: D'Artagnan”. Opowieść o spisku, zemście, miłości i narodzinach pierwszego na świecie zamaskowanego mściciela.
„Bulion i inne namiętności”
Czy namiętność może mieć smak? Wietnamsko-francuski reżyser Tran Anh Hung („Rykszarz”, „Zapach zielonej papai”) udowadnia, że zdecydowanie tak! „Bulion i inne namiętności” (nagroda za reżyserię na festiwalu w Cannes) wciąga w świat doskonałej francuskiej kuchni, ale przede wszystkim w zmysłowy sposób pokazuje, że poprzez potrawy, smaki i aromaty można wyrazić najgłębsze uczucia.
„Love Lies Bleeding”
Polecamy „Love Lies Bleeding”. Film w reżyserii Rose Glass to romans na sterydach, który zamiast łez wyciska siódme poty. To również kino zemsty, w zaskakujący sposób łączące brutalność z uwodzicielską vintage’ową estetyką.
„Mój syn Ezra”
„Mój syn Ezra”, to pełna serca i humoru opowieść o mocy ojcowskiej miłości, która zachwyciła widzów na Festiwalu w Toronto. Dwukrotny laureat Oscara Robert De Niro na czele gwiazdorskiej obsady w komedii o tym, że „inny” nie znaczy „gorszy”. Twórcy filmu byli zachwyceni możliwością przedstawienia autentycznego obrazu społeczności, która rzadko znajduje swoje miejsce w kinie. Co więcej, mieli okazję zrobić to poprzez połączenie głębokich osobistych spostrzeżeń z uniwersalnymi motywami.