SeaZone Music & Conference

STREFA WYDARZEŃ

/ Polecamy

SeaZone Music & Conference

SeaZone Music & Conference

09.06.17

Największe wydarzenie dla twórców branży muzycznej i przedstawicieli biznesu eventowo–rozrywkowego w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej SeaZone Music & Conference odbędzie się w Sopocie w dniach 10-11 czerwca.

SeaZone Music & Conference to niepowtarzalny projekt, którego głównym celem jest integracja branży muzycznej na czterech poziomach: konferencji, scenie nowych trendów muzycznych showcase, targów i warsztatów oraz imprez klubowych na terenie Sopotu. Wszyscy miłośnicy muzyki i środowisko z nią związane, dzięki SeaZone będą mogli dosłownie wejść do świata muzyki.

SeaZone Przedstawia wiele dróg, jakimi można podążać wykorzystując elektroniczne narzędzia i własną pomysłowość by być lepszym DJ-em, producentem, artystą, promotorem, organizatorem, efektywnym partnerem biznesowym czy nawet muzykiem realizującym się w formach reklamowych, podkładach czy ścieżkach dźwiękowych.

Dyskusje panelowe w trakcie spotkań obejmą tematykę nowoczesnej technologii w muzyce, realizacji festiwali muzycznych od podszewki, zagrożeń w branży, innowacyjnego wychowania przez szkoły muzyczne i kierunki rozwoju współczesnego dziennikarstwa muzycznego. Podejmą również próbę odpowiedzi m.in. na pytania jak stworzyć i zarządzać klubową marką, jak być menedżerem w XXI w. oraz opowiedzą o istotnej roli agencji bookingowych. W trakcie tegorocznej edycji SeaZone odbędą się również panele dyskusyjne poświęcone realiom organizowania wydarzeń muzycznych przez przedstawicieli samorządów terytorialnych. Będzie to wyjątkowa okazja do nawiązania kontaktów przez osoby, profesjonalnie zajmujące się muzyką i wszystkich, którzy myślą o organizowaniu festiwali czy koncertów w swoich miastach.

Podczas tegorocznej edycji, swojej premiery doczeka się również SeaZone Showcase Festiwal, w ramach którego znani artyści zaprezentują się w całkowicie nowych odsłonach, a nieznani dotychczas szerokiej publiczności muzycy będą mogli zrealizować swoją szansę na debiut. To doskonała okazja na świeże pomysły i nowe brzmienia. W ramach projektu na scenie pojawią się m.in.: Low Roar, Daria Zawiałow, Coals, BeMy, Lilly Hates Roses, WU, Ted Nemet, The Fruitcakes, Niemoc, einarIndra, 57 (Oh Chill).

SeaZone to również warsztaty muzyczne połączone z targami, które odbędą się dzięki współpracy z partnerem wydarzenia - właścicielem marki djSHOP.PL. Przygotowana oferta obejmuje dwudniowe aktywności o charakterze edukacyjnym naszpikowane wykładami, prezentacjami sprzętu, warsztatami i pokazami skupionymi wokół świata DJ, Studio, Home Recording oraz Produkcji Muzycznej. Uczestnicy będą mogli osobiście przetestować i porównać produkty ponad 30 liczących się na rynku marek, m.in. Novation, Focusrite, KRK, Heritige Audio, SSL, WesAudio, Elysia, Cakewalk, Pioneer, Roland, Ableton, Blue Microphones, UDG, Decksaver, NEO by Oyaide, iZotope, iConnectivity, Ecler, AIAIAI, Humpter, Audio - Technica, Allen&Heath, Xone, Genelec, AKAI, M-Audio, Universal Audio, ADAM Audio, IK Multimedia, Moog, Nord, PreSonus, ROLI, Rode, Spectrasonics, Waldorf, Teenage Engineering.

Część wieczorna SeaZone Nocą zarezerwowana jest na eventy muzyczne w najbardziej znanych sopockich klubach - Sfinks 700, Tan, Mewa Towarzyska, Dream Club, Ego, Wtedy, Spatif, Scena, Unique, Atelier, Hah, oraz specjalnej edycji Big Boat, gdzie główną atrakcją będą występy znanych i popularnych artystów zapewniające różnorodny program od alternatywy przez hip-hop po undergroundową i mainstreamową muzykę taneczną.

Pomysł na tego typu konferencję jest efektem doskonałej kondycji polskiej muzyki i rosnącego uznania odbiorcy z zagranicy. Przez kilka ostatnich lat polscy producenci, DJ-e i promotorzy odwiedzali takie wydarzenia jak Winter Music Conference w Miami, International Music Summit na Ibizie czy Amsterdam Dance Event by wymienić doświadczenia i nawiązać nowe kontakty. Teraz taką możliwość daje SeaZone i to dosłownie na wyciągnięcie ręki, gdyż centrum konferencyjne, kluby i sceny dzieli dystans krótkich spacerów.

Projekt w głównej mierze skierowany jest do managerów, promotorów, DJów, muzyków, właścicieli klubów, agencji, organizatorów wydarzeń muzycznych, a także wszystkich, których działalność tej branży po prostu interesuje, a niekoniecznie są z nią związani zawodowo.

Wydarzenia zorganizowane w ramach SMC odbędą się m.in. w: Sofitel GRAND Sopot, Państwowej Galerii Sztuki, Sfinks 700, Teatrze Wybrzeże Sopot, Galerii 2 Zmiany, Teatrze Boto, Sopot Centrum i innych atrakcyjnych miejscach na mapie Sopotu.

Pomysłodawcą i realizatorem projektu jest firma Portobello Group, wokół którego skupione jest kilka obiektów eventowych, restauracji oraz firm producenckich i PR. W swoim dorobku ma realizację kilkudziesięciu prestiżowych wydarzeń, z których wymienić można m.in. Big Boat Party, H&M Loves Music, Snow Music Show Madonna di Campiglio, Lotto Music, Fabryka Batycki Art. & Business Meeting, The View Warsaw i wiele innych.

Więcej informacji na stronie www.seazonesopot.pl




Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura




Spodobał Ci się nasz artykuł? Podziel się nim ze znajomymi 👍


Do góry!