Rozstrzygnięcie III edycji konkursu na spot promujący korzystanie z legalnych źródeł

KAMPANIA SPOŁECZNA I PROJEKTY

/ Działamy

Rozstrzygnięcie III edycji konkursu na spot promujący korzystanie z legalnych źródeł

Rozstrzygnięcie III edycji konkursu na spot promujący korzystanie z legalnych źródeł

22.09.14

"Cyfrowa rewolucja. Stwórz przepis na Legalną Kulturę" to hasło, które przyświecało trzeciej edycji konkursu na spot propagujący korzystanie z legalnych źródeł kultury organizowanego wspólnie przez Festiwal Filmowy w Gdyni i Fundację Legalna Kultura.

Ideą Konkursu jest zwrócenie uwagi na kondycję kultury w kontekście zmian cywilizacyjnych i szerokiego dostępu do technologii cyfrowych, ukazanie stale powiększających się legalnych zasobów kultury cyfrowej i uświadomienie widzom, że dostęp do nich jest prosty, a wydane w ten sposób pieniądze trafiają do twórców dając im energię i zapał do dalszego tworzenia.

Nadesłane na Konkurs filmy o długości do 1 minuty oceniało Jury Konkursu Młodego Kina pod przewodnictwem Magdaleny Łazarkiewicz. Po zapoznaniu się ze zgłoszonymi pracami Jury postanowiło uhonorować pracę Natalii ŁukawskiejPatrycji Szklarek "(Il)Legal Casablanca". Nagroda to udział w Warsztatach Film Spring Open Sławomira Idziaka oraz kwota 1 tysiąca złotych.


Dodatkowo organizatorzy Konkursu zdecydowali o przyznaniu Wyróżnienia filmowi "Na wyciągnięcie wi-fi". Jego autorka Anna Pietrala otrzymała roczny abonament filmowy w Strefie VOD oraz roczny abonament muzyczny w serwisie Spotify.


Jednocześnie Jury postanowiło nie przyznawać w tym roku innych nagród, a o przeznaczone na ten cel środki w wysokości 10 tysięcy złotych powiększyć pulę nagród przyszłorocznego Konkursu.

Laureatom serdecznie gratulujemy! Na kolejną edycję Konkursu zapraszamy w przyszłym roku.

Fot. Michał Toczek



Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura



Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura




Artykuł powstał w ramach projektu

  

 

Prawa własności intelektualnej? Ja to rozumiem!
Społeczna kampania edukacyjna Legalna Kultura

Projekt zrealizowany przez Fundację Legalna Kultura we współpracy i przy wsparciu finansowym European Union Intellectual Property Office

 



Spodobał Ci się nasz artykuł? Podziel się nim ze znajomymi 👍


Do góry!