KAMPANIA SPOŁECZNA I PROJEKTY
/ Działamy
Joanna Jabłczyńska, Arek Jakubik, Zbigniew Wodecki i Danuta Stenka Na Widoku
12.09.16
Co robi Arek Jakubik na przystanku w centrum miasta? Przecież to oczywiste – śpiewająco bierze prysznic! Aktor będący jednocześnie liderem zespołu Dr Misio wziął udział w kolejnym ze spotów III edycji projektu Kultura Na Widoku.
W spocie wykorzystano fragment utworu "Hipster" pochodzącego z płyty Dr Misio "Pogo", © 2014 Universal Music Polska. Dzięki uprzejmości Arka Jakubika i Universal Music Polska.
W tegorocznej edycji Kultury Na Widoku biorą udział wybitne osobowości artystyczne, Ambasadorzy i Przyjaciele Legalnej Kultury – obok Arka Jakubika są to Danuta Stenka, Zbigniew Wodecki, Joanna Jabłczyńska i Jarosław Boberek. Spoty z udziałem Jabłczysńskiej i Boberka będą miały premierę w drugiej połowie września.
W spocie wykorzystano fragment utworu "Zacznij od Bacha" dzięki uprzejmości Zbigniewa Wodeckiego oraz wytwórni Warner Music Poland.
Kultura Na Widoku to instalacje – uliczne wirtualne biblioteki ustawione w centralnych punktach miast oraz w miejscach wydarzeń kulturalnych. W tym roku pojawiły się także citylighty na 600 przystankach aglomeracji miejskich w całej Polsce. Do dyspozycji użytkowników są tysiące plakatów w szkołach, bibliotekach i urzędach w niewielkich miejscowościach na terenie całej Polski. Można z nich pobrać 1100 utworów w cyfrowej wersji - filmów, muzyki, książek i gier. W tym roku proponujemy także wirtualne spacery po muzeach świata.
Projekt ma na celu budowanie świadomego uczestnictwa w kulturze i jest skierowany do wszystkich – nigdy nie jest za wcześnie i nigdy nie jest za późno, żeby wyrobić w sobie nawyk sięgania po kulturę z legalnych źródeł.
Kultura Na Widoku jest dostępna na 22 tysiącach plakatów na terenie całej Polski w miejscowościach z utrudnionym dostępem do kultury i 600 citylightach na przystankach w dużych miastach. W Warszawie, Sosnowcu, Krakowie, Gdyni, Gdańsku i Wrocławiu spotkać można specjalne instalacje KNW. Z zasobów tegorocznej Kultury Na Widoku można korzystać niezależnie od miejsca zamieszkania za pośrednictwem strony www.kulturanawidoku.pl Projekt trwa do 9 października.
Realizacja Kultury Na Widoku nie byłaby możliwa bez wsparcia naszych partnerów. 22 tysiące plakatów do miejscowości w całej Polsce dostarczył GLS POLAND. Citylighty i przystanki autobusowe udostępniły AMS i Miasto Stołeczne Warszawa.
Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura
Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura
Artykuł powstał w ramach projektu
Prawa własności intelektualnej? Ja to rozumiem!
Społeczna kampania edukacyjna Legalna Kultura
Projekt zrealizowany przez Fundację Legalna Kultura we współpracy i przy wsparciu finansowym European Union Intellectual Property Office
- Kampania społeczna i projekty
- Misja
- Wesprzyj naszą misję
- LK w pytaniach i odpowiedziach
- W czerni kina
- Projekt Kultura Na Widoku
- Projekt Otwarte Drzwi Do Kultury
- Projekt Ja w internecie