KAMPANIA SPOŁECZNA I PROJEKTY
/ Działamy
Europejskie Targi Muzyczne Co Jest Grane - panel Legalnej Kultury
30.11.15
"Czy kultura jest za droga? Czy powinna być płatna?" to hasło, które było punktem wyjścia do dyskusji zorganizowanej 29 listopada w ramach Europejskich Targów Muzycznych Co Jest Grane w Warszawie.
O tym, jak pogodzić kwestie wynagradzania muzyków za swoją pracę z oczekiwaniami odbiorców i dystrybutorów muzyki w sieci dyskutowaliśmy w gronie: Michał Trzeciński (Bueno Bros), Andrzej Puczyński (ZPAV), Miłosz Bemibow (Zaiks) oraz prezes Legalnej Kultury Kinga Jakubowska.
Panel Legalnej Kultury był jednym z kilkunastu spotkań, które miały miejsce przez weekend w salach Pałacu Kultury i Nauki w ramach Europejskich Targów Muzycznych Co Jest Grane. Obok tej, skierowanej przede wszystkim do branży muzycznej, części imprezy toczyło się zaś aktywne targowe życie - sprzedaż i wymiana płyt, promocje z udziałem twórców i, gromadzące największą pubiczność, koncerty.
Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura
Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura
Artykuł powstał w ramach projektu
Prawa własności intelektualnej? Ja to rozumiem!
Społeczna kampania edukacyjna Legalna Kultura
Projekt zrealizowany przez Fundację Legalna Kultura we współpracy i przy wsparciu finansowym European Union Intellectual Property Office
- Kampania społeczna i projekty
- Misja
- Wesprzyj naszą misję
- LK w pytaniach i odpowiedziach
- W czerni kina
- Projekt Kultura Na Widoku
- Projekt Otwarte Drzwi Do Kultury
- Projekt Ja w internecie