Wpisz e-mail

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Raport

Raport "Otwarte innowacje na pograniczu przemysłów kreatywnych, nauki i biznesu"

Z roku na rok zmieniają się narzędzia i platformy komunikacji, z których korzystamy. Podobnie dzieje się z formami dostępu do kultury, rozrywki i edukacji, a także technologiami użytkowymi czy usługami publicznymi. Coraz większą rolę w gospodarkach odrywają firmy z sektorów kreatywnych - czytamy w raporcie "Otwarte innowacje na pograniczu przemysłów kreatywnych, nauki i biznesu".

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Internet łączy Polaków - raport INEA

Internet łączy Polaków - raport INEA

Już niemal co trzeci z nas jest online non-stop, a ponad 90 proc. Polakom Internet ułatwia utrzymywanie kontaktów z bliskimi - wynika z badania multimedialnego operatora telekomunikacyjnego INEA.

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Coraz chętniej korzystamy z serwisów VOD

Coraz chętniej korzystamy z serwisów VOD

Internauci coraz częściej korzystają z abonamentowych serwisów VOD. Do tego typu legalnej oferty filmowej przekonuje się coraz więcej młodych użytkowników sieci - wynika z nowego badania domu mediowego MEC.

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Stan Czytelnictwa w Polsce w roku 2016

Stan Czytelnictwa w Polsce w roku 2016

Biblioteka Narodowa zaprezentowała wyniki badań czytelnictwa za rok 2016. Wynika z nich, że w ubiegłym roku po lekturę sięgnęło zaledwie 37% Polaków. Co czwarty z nich robi to "intensywnie" czytając siedem lub więcej książek rocznie.

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Raport

Raport "Jak cyfrowa rewolucja zmienia rynek treści wideo"

Ponad 4 godziny dziennie przeznaczamy na oglądanie treści wideo. Coraz częściej robimy to na urządzeniach mobilnych. Powszechnie obserwowanym zjawiskiem stał się multiscreening czyli używanie wielu ekranów jednocześnie. Widzowie wykonują różne czynności równolegle do programu włączonego w telewizji, a poziom uwagi związany z danym ekranem zależy od atrakcyjności nadawanej treści - wynika z badania PWC  "Jak cyfrowa rewolucja zmienia rynek treści wideo".

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Już 100 mln odbiorców płaci za muzykę w internecie

Już 100 mln odbiorców płaci za muzykę w internecie

Pod koniec 2016 roku liczba subskrybentów płacących za korzystanie z muzycznych serwisów streamingowych przekroczyła 100 mln osób - wynika z raportu firmy badawczej Midia Research. W porównaniu z rokiem 2015 to wzrost o ponad 33%.

> WIĘCEJ


strona
1/13
2

Do góry!