Wpisz e-mail

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Coraz chętniej korzystamy z serwisów VOD

Coraz chętniej korzystamy z serwisów VOD

Internauci coraz częściej korzystają z abonamentowych serwisów VOD. Do tego typu legalnej oferty filmowej przekonuje się coraz więcej młodych użytkowników sieci - wynika z nowego badania domu mediowego MEC.

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem ebooków i audiobooków

Zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem ebooków i audiobooków

37% procent użytkowników e-booków sięga po książki z nielegalnych źródeł. Do piractwa wśród korzystających z audiobooków przyznaje się co trzeci badany. To dane z raportu "Zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem ebooków i audiobooków", który przedstawia preferencje zarówno użytkowników nowoczesnych jak i tradycyjnych form czytania.

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Formy wsparcia produkcji filmowej w Europie

Formy wsparcia produkcji filmowej w Europie

Rocznie na świecie powstaje około 6,5 tysiąca filmów. W gronie ich producentów Unia Europejska plasuje się na drugim miejscu, zaraz za Indiami. Dostrzegając znaczenie przemysłów kreatywnych i ich wpływ na gospodarkę UE Komisja Europejska z roku na rok zwiększa wsparcie sektora audiowizualnego.

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Już 100 mln odbiorców płaci za muzykę w internecie

Już 100 mln odbiorców płaci za muzykę w internecie

Pod koniec 2016 roku liczba subskrybentów płacących za korzystanie z muzycznych serwisów streamingowych przekroczyła 100 mln osób - wynika z raportu firmy badawczej Midia Research. W porównaniu z rokiem 2015 to wzrost o ponad 33%.

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Młodzi z Europy Środkowo-Wschodniej wolą VOD od telewizji

Młodzi z Europy Środkowo-Wschodniej wolą VOD od telewizji

Od 3 do 6 proc. skurczył się czas oglądania telewizji wśród milenialsów (13-29 lat) z rynków Europy Środkowo-Wschodniej, pokazuje analiza MEC. Podobnie zmniejszył się też odsetek przedstawicieli młodej grupy codziennie włączających telewizor. Przedstawiciele tej grupy natomiast coraz chętniej korzystają z serwisów VOD.

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2016-2020

Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2016-2020

10,8 mld dolarów wyniesie wartość polskiego rynku rozrywki i mediów w 2020 roku, zaś o jego obrazie decydować będą Internet, telewizja i branża gier wideo - wynika z raportu PWC "Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2016-2020".

> WIĘCEJ


strona
1/12
2

Do góry!