POLECAMY
/ Archiwum
Kulturalny dialog nad Bałtykiem
04.04.14
Już 3 kwietnia podczas międzynarodowej konferencji „Baltic Hub – Regional Creative Network”, nastąpi niepowtarzalna okazja, aby poznać skuteczne narzędzia promocji i wsparcia biznesów kreatywnych oraz projektów kulturalnych. Wydarzenie odbędzie się w auli Szkoły Głównej Handlowej oraz w Galerii Apteka Sztuki w Warszawie.
Jak podejmować działania, zwłaszcza te skuteczne? Jak odkryć i efektywnie wykorzystać potencjał i unikalność własnej marki? Jak być konkurencyjnym? Jak stosować innowacyjne narzędzia promocji? Jak odnaleźć swój rynkowy charakter? Jak budować kreatywnie i osiągać równowagę pomiędzy biznesem i kulturą?
To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą prelegenci konferencji, która będzie prezentacją różnych wizji, koncepcji, strategii i w końcu różnych przejawów kreatywności przedsiębiorców i instytucji, które oparły siłę swojej marki na kulturze, twórczych projektach i sztuce.
Case study – czyli różne drogi do sukcesu?
- Desing jako element podnoszący konkurencyjność firm, instytucji, miast i regionów w ujęciu Zamku Cieszyn.
- Wykorzystanie siły coworkingu, klimatyczny Crazy Room, regularna wymiana doświadczeń i budowanie kontaktów biznesowych, by szybko rozwijać swój biznes to propozycja ze strony Starteru Gdańsk.
- Sztuka jako odskocznia dla działań komercyjnych, produkcji warsztatów, eventów, i międzynarodowych projektów to zaledwie przykłady działań centrum Concordia Desing.
- Integracja różnych przejawów sztuki współczesnej oraz otoczenia i osób niepełnosprawnych poprzez sztukę to unikatowe na skalę europejską przedsięwzięcie Galerii Apteka Sztuki prowadzonej przez Stowarzyszenie „Otwarte Drzwi”.
- Angażowanie twórców i odbiorców poprzez społeczne kampanie a tym samym edukowanie społeczeństwa i prezentowanie pozytywnych praktyk to podstawa działania Fundacji Legalna Kultura.
- Innowacyjne projekty, Helsinki Design Week, budowanie sieci współpracy oraz wymiany wiedzy i informacji na arenie międzynarodowej, komunikacja między przedsiębiorcami kreatywnymi i potencjalnymi inwestorami to przykłady aktywnych działań światowej stolicy designu Finlandii oraz Creative Estonia.
Formy wsparcia i narzędzia dla działalności kreatywnej.
W programie konferencji nie zabraknie praktycznych informacji na temat rynkowych trendów oraz form wsparcia dla działalności kreatywnej, projektów kulturalnych i twórców, które przedstawią przedstawiciele instytucji państwowych takich jak: Urząd Miasta, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Instytut Adama Mickiewicza.
Zaprezentowanie zostaną narzędzia pozwalające na budowanie realnej współpracy twórców, organizacji pozarządowych, instytucji rządowych i kulturalnych przy wykorzystaniu dostępnych środków publicznych oraz projektów unijnych o charakterze regionalnym i międzynarodowym.
Kreatywni w działaniu.
Konferencja będzie miała miejsce 3 kwietnia w Auli Instytutu Zarządzania SGH, Aleja Niepodległości 128 w Warszawie. Udział w konferencji jest bezpłatny. Szczegółowe informacje na jej temat znaleźć można na oficjalnej stronie internetowej.
Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura