Prosumpcjonizm<br />pop-przemysłów

POLECAMY

/ Archiwum

Prosumpcjonizm<br />pop-przemysłów

Prosumpcjonizm
pop-przemysłów

13.12.13

Na ile polskie przemysły pop-kulturowe (wydawcy gier, komiksów, książek, filmów, seriali TV i muzyki) w wytwarzanie i promowanie swoich produktów angażują fanów oraz jak ta współpraca kształtuje się w odniesieniu do poszczególnych branż? Zachęcamy do przeczytania wywiadu z dr. Piotrem Siudą, koordynatorem projektu „Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej”.

Wszystkich zainteresowanych tematem zapraszamy również na konferencję, która odbędzie się 5 grudnia 2013 r., o godz. 12.00 w Collegium Civitas (XII p. Pałacu Kultury I Nauki w Warszawie).

Rozmowa z Piotrem Siudą – koordynatorem projektu

5 grudnia 2013 r., godz. 12.00, Collegium Civitas (XII p. Pałacu Kultury I Nauki w Warszawie) – Fundacja  Wiedza Lokalna oraz Collegium Civitas zapraszają na konferencję podsumowującą roczny projekt badawczy „Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej”. Projekt został dofinansowany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

W programie konferencji m.in.: panel ekspercki z udziałem przedstawicieli przemysłów pop-kulturowych (Michał Przymusiński – Crowley Media, Piotr Kabaj – Parlophone Music Poland, Michał Wiaderek – Kayax). Do wzięcia udziału w wydarzeniu zaproszone są zarówno osoby badawczo oraz zawodowo zainteresowane procesami zachodzącymi na styku kultury popularnej, ekonomii i marketingu. Koordynatorem projektu jest dr Piotr Siuda.

fot. sxc.hu / MJimages




Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura




Spodobał Ci się nasz artykuł? Podziel się nim ze znajomymi 👍


Do góry!